Gadis Akhirnya Tunang Dengan Dengan Calon Pilihan Keluarga, Serik Asyik Kecewa

 


Pada zaman sekarang, anak muda telah diberi pilihan untuk bebas memilih calon pasangan hidup masing-masing. Konsep dijodohka. Oleh ibu bapa telah menjadi 'Old school'. Malah ada juga individu yang sanggup membujang daripada berkhawin dengan insan yang tidak dicintai.

 

Penat asyik kecewa dengan pilihan sendiri... Reda dengan pilihan keluarga

 

Namun begitu, berbeza dengan kisah seorang gadis ini. Kerana serik selalu dikecewakan oleh pilihan sendiri sebelum ini, gadis yang dikenali sebagai @najamal_ ini akhirnya membuat keputusan untuk reda dengan pilihan kedua ibu bapanya serta keluarganya. Namun, siapa sangka 'pakej' paras rupa lelaki itu telah menjadi tumpuan orang ramai dimajlis pertunangan tersebut.

@najamal_

Penat asyik kecewa dgn pilihan sendiri, Redha dgn pilihan keluarga. Ada manis-manis

♬ Tuto tuto - mellacute._
 

 

Malu habis jumpa rombongan tunang... Tak tahu nak duduk atas ke bawah

 

Melihat kepada rakaman sewaktu majlis pertunangan mereka, gadis tersebut dilihat berasa malu ketika berjumpa dengan keluarga sebelah pihak lelaki. Walaupun begitu, dia kelihatan jelas gembira dan percaya bahawa perancangan itu adalah yang terbaik untuknya. Secara keseluruhannya, video tersebut telah meraih lebih 2 juta tontonan setakat ini.

 

@najamal_

nak part 3 ?

♬ i love u i miss u - in_music6
 

 

Sama cantik sama padan... Kadang pilihan sendiri memang penat & restu keluarga lebih berkat

 

Melihat keruangan komen, ramai netizen yang mengakui keberkatan keluarga jauh lebih penting dalam menjalinkan hubungan. Walaupun begitu, mereka juga tidak menafikan bahawa gadis tersebut sangat bertuah kerana dapat 'bonus' calon suami yang bertanggungjawab dan memiliki wajah yang kacak.